Κάθε χρόνο, το fashion show της Diesel αποτελεί ένα από τα πιο ανατρεπτικά της Εβδομάδας Μόδας, και φέτος δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Ο Glenn Martens, καλλιτεχνικός διευθυντής της μάρκας, παρουσίασε ένα θέαμα που ξεπερνά τα όρια της μόδας, δημιουργώντας μια σκοτεινή, σχεδόν μεταφυσική εμπειρία για τους θεατές.
Μια σκηνή βγαλμένη από δυστοπικό σύμπαν
Το σκηνικό του show ήταν εξίσου επιβλητικό με τις δημιουργίες που παρουσιάστηκαν. Σε ένα εγκαταλελειμμένο hangar, ανατολικά του Μιλάνου, καλυμμένο με graffiti, οι fashionistas συγκεντρώθηκαν για να θαυμάσουν τη νέα συλλογή της Diesel. Η μεταμόρφωση του χώρου ήταν εντυπωσιακή: ένα συλλογικό έργο τέχνης, αποτέλεσμα της δουλειάς 7000 καλλιτεχνών graffiti, που άφησαν το στίγμα τους σε περισσότερα από τρία χιλιόμετρα υφάσματος μέσα στο αθλητικό παλάτι της πόλης.
Ενώ οι δημιουργίες της συλλογής κινήθηκαν ανάμεσα σε φουτουριστικά αλλά και διαχρονικά στοιχεία, η πραγματική αίσθηση προκλήθηκε από τη μεταμόρφωση των μοντέλων, που εμφανίστηκαν με ένα βλέμμα τόσο απόκοσμο, που καθηλώσε το κοινό.
Ένα τολμηρό και ανατρεπτικό look
Η Diesel άντλησε έμπνευση από τη μόδα των 2000s, προσθέτοντας όμως μια σκοτεινή, σχεδόν μεταφυσική πινελιά. Αυτό που έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν τα μάτια των μοντέλων: πότε ολόλευκα, πότε κατάμαυρα, δημιουργούσαν μια εικόνα σχεδόν εξωπραγματική, σαν να ήταν υπό την επήρεια μιας αόρατης δύναμης.
Το στοιχειωμένο, άδειο βλέμμα τους έμοιαζε να εκπέμπει ένα μήνυμα για ένα μέλλον όπου η ανθρώπινη ταυτότητα χάνεται μέσα στην τεχνητή πραγματικότητα. Το αποτέλεσμα επιτεύχθηκε μέσω ειδικών φακών επαφής, που έκαναν τα μάτια να φαίνονται αφύσικα και τρομακτικά ρεαλιστικά.
Με αυτόν τον τρόπο, η Diesel μετέτρεψε την πασαρέλα της σε μια σκηνή όπου η μόδα συναντά το παράξενο, αναδεικνύοντας έναν κόσμο όπου τα όρια μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, πραγματικότητας και τεχνητού, γίνονται ολοένα και πιο θολά.