Prima.grPrima.grPrima.gr
Notification
Font ResizerAa
  • Μόδα
  • Ομορφιά
  • Celebrities
  • Royals
  • Ευεξία
  • Σπίτι
  • Food
  • Κατοικίδιο
  • Ταξίδια
  • Διακόσμηση
  • Αγορές
Reading: Με ένα μήλο την ημέρα θα αποφεύγονταν πολλές χιλιάδες εμφράγματα και εγκεφαλικά
Share
Font ResizerAa
Prima.grPrima.gr
  • Μόδα
  • Ομορφιά
  • Celebrities
  • Royals
  • Ευεξία
  • Σπίτι
  • Food
  • Κατοικίδιο
  • Ταξίδια
  • Διακόσμηση
  • Αγορές
Search
Follow US
© 2024 Prima.gr. All Rights Reserved.
Prima.gr > Ευεξία > Διατροφή > Με ένα μήλο την ημέρα θα αποφεύγονταν πολλές χιλιάδες εμφράγματα και εγκεφαλικά
Διατροφή

Με ένα μήλο την ημέρα θα αποφεύγονταν πολλές χιλιάδες εμφράγματα και εγκεφαλικά

Αθανασία Τσέλλου
Last updated: 14 Σεπτεμβρίου, 2022 3:46 μμ
Αθανασία Τσέλλου
Published: 14 Σεπτεμβρίου, 2022
Share
2 Min Read
SHARE

Αν κάθε άνθρωπος πάνω από την ηλικία των 50 ετών έτρωγε ένα μήλο την ημέρα, χιλιάδες πρόωροι θάνατοι από έμφραγμα και εγκεφαλικό θα μπορούσαν να αποφευχθούν κάθε χρόνο, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, που έρχεται να δικαιώσει το γνωστό ρητό «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα».

Οι ερευνητές είπαν ότι φρούτα όπως τα μήλα φαίνεται να ωφελούν την καρδιαγγειακή υγεία σχεδόν όσο και «θαυματουργά» φάρμακα όπως οι στατίνες που ρίχνουν την υψηλή χοληστερόλη. Οι επιστήμονες διευκρίνισαν ότι, πέρα από τα μήλα, παρόμοια οφέλη έχουν πολλά άλλα φρούτα, αρκεί κανείς να τα τρώει καθημερινά.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Άνταμ Μπριγκς του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό “British Medical Journal”, σύμφωνα με το BBC, έκαναν τις εκτιμήσεις τους με βάση υπολογιστικά μοντέλα και όχι άμεση επιστημονική έρευνα σε δείγμα του πληθυσμού.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους, αν οι ενήλικοι όλων των ηλικιών έτρωγαν μια έξτρα μερίδα φρούτων η λαχανικών κάθε μέρα, σε μια χώρα όπως η Βρετανία, θα ήταν δυνατό να αποφευχθούν έως 11.000 θάνατοι καρδιαγγειακής αιτιολογίας ετησίως. Ενώ αν τη συνήθεια αυτή είχαν όλα οι άνθρωποι πάνω από τα 50 τους, τότε το «κέρδος» θα ήταν περίπου 8.500 λιγότεροι πρόωροι θάνατοι (αντίστοιχα οι στατίνες θα έσωζαν περίπου 9.400 ζωές).

Οι ειδικοί συστήνουν τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα, κάτι που όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τηρούν. Ενδεικτικά, ένα μήλο περιέχει κατά προσέγγιση μηδενική ποσότητα αλατιού και χοληστερόλης, μόλις 0,09 γραμμάρια λίπους και 1,39 γραμμάρια φυτικών ινών.

Λεμόνι και ελαιόλαδο: Μια δυνατή πρωινή θεραπεία για την υγεία και την ευεξία
Μεταβολισμός στα 40: Τα 5 φυσικά βήματα που θα αλλάξουν το σώμα σου χωρίς δίαιτα!
Protein for women 40+: Ο καθοριστικός ρόλος της πρωτεΐνης για τις γυναίκες μετά τα 40
Θέλετε να τρώτε λιγότερο; Χαμηλώστε τα φώτα και βάλτε απαλή μουσική.
Πρωτεΐνη για γυναίκες άνω των 60: Το «μυστικό» συστατικό που αναζωογονεί το σώμα και χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη στην επιδερμίδα
TAGGED:Μήλο
Previous Article Έλαιο μουστάρδας ή σιναπέλαιο. 8 εκπληκτικές χρήσεις για την υγεία μας
Next Article Διαλογισμός: 7 σημαντικά οφέλη για την ψυχική και σωματική μας υγεία
- Advertisement -
Ad imageAd image

You Might also Like

Μεσογειακή διατροφή: Το διατροφικό μυστικό των πιο υγιών λαών του κόσμου

1 Μαρτίου, 2025

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν τρως μία πράσινη μπανάνα κάθε μέρα

15 Σεπτεμβρίου, 2024

Νικήστε τη γήρανση με αυτές τις αντιγηραντικές τροφές

23 Ιουλίου, 2024

Οι καλύτερες τροφές για ενυδατωμένο και υγιές δέρμα μετά τα 50

23 Σεπτεμβρίου, 2024

Πόσο νερό χρειάζεται το σώμα σας; Συμβουλές για σωστή ενυδάτωση

15 Σεπτεμβρίου, 2024

Πώς να χάσετε βάρος χωρίς να μετράτε θερμίδες: Συμβουλές από ειδικούς για γυναίκες άνω των 50

10 Αυγούστου, 2024

Θέλετε δυνατή όραση; Καταναλώνετε καθημερινά αυτά τα τρόφιμα

6 Οκτωβρίου, 2022

Ζάχαρη: 6 σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία που δεν μπορείς να αγνοήσεις

5 Οκτωβρίου, 2024

prima

  • Όροι Χρήσης
  • GDPR Privacy policy
  • Σχετικά με εμάς
  • Contact
Subscribe Newsletter
Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
[mc4wp_form]

Find Us on Socials

© 2026 Prima.gr. All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?